RANGE ROVER: SESSİZ VE LÜKS

Modern teknoloji, sürdürülebilir lüks ve verimliliği bir araya getiriyor.
RANGE ROVER: SESSİZ VE LÜKS

Lüks seyahatin zirve noktasını temsil eden Range Rover, hem direksiyon başındakiler hem de yolcular için, tüm yolculukları unutulmaz birer deneyime dönüştürüyor.


Bundan 50 yıl önce kırsal bölgelerde ulaşımı sağlamak üzere tasarlanan Range Rover o günlerden bu yana sürekli olarak gelişerek dünyayı peşinden sürüklemeyi ve lüks SUV segmentindeki eşsiz yerini korumayı başardı.


Range Rover

Modern teknolojiyi plug-in hybrid motoru ile şekillendirerek aracın çekiciliğini desteklemek üzere tasarlanan dördüncü nesil Range Rover, sürdürülebilir lüksü verimlilik ve kapasite ile bir araya getiriyor:


  • Toplam güç/tork çıkışı: 404 BG (297 kW)/640 Nm
  • NEDC ortalama yakıt ekonomisi: 2,8 litre/100 km
  • NEDC ortalama CO2 emisyonu: 64 g/km
  • Elektrikli menzil: 51 km
  • Hızlı şarj süresi: 2 saat 45 dakika

Konfor düzeyini yükselten fonksiyonlar ile hem sürücü hem de yolcular için seyahat deneyiminde bir dönüşüme odaklanan model, daha geniş ve derin dolguların yanı sıra ısıtmalı kol dayamalarına sahip ön koltuklar, yeni koltuk çerçeveleri sayesinde 24 kademede hareket edebiliyor. Tamamen yeniden tasarlanan kabin ve oturma düzeni, arka yük alanından ödün vermeden aracın arkasında sakin bir sığınak oluşturuyor.


Land Rover

Yolculuğunuz sırasında çalışmanız gerekiyorsa, geleneksel tipteki prizlerin yanı sıra USB, HDMI ve 12 voltluk portları içeren 17 bağlantı noktası, sekiz adet cihaza kadar bağlantı imkanı sunan 4G WiFi ulaşım noktası ve pratik saklama çözümleri gibi tamamı iş seyahatleri için tasarlanmış özelliklerden faydalanabilirsiniz.


Rahatlamanız için tasarlanan kabinin lüks koltukları, sırtlık bölümlerine entegre edilen sıcak taş masajı teknolojisi ile 25 masaj programı sunuyor.


Üst düzey konfor için daha geniş ve daha yumuşak koltuklara yer veriliyor. 40 derecelik açıya kadar yatırılabilen koltuklar 186 mm’lik ek diz boşluğundan (toplam 1.206 mm) en iyi şekilde faydalanıyor ve tek bir düğmeye dokunularak devreye alınabiliyor. Muhteşem konfor düzeyi, ısıtma ve soğutma fonksiyonlarına sahip koltukların yanı sıra ısıtmalı kol, ayak ve dirsek dayamalarında da kendini gösteriyor. Daha pratik bir kullanım ve kişiselleştirme için tüm koltuk fonksiyonları akıllı telefon uygulaması aracılığıyla aracın hem içinden hem de dışından kontrol edilebiliyor.


Yeni Range Rover

Müşterilerimiz dördüncü nesil Range Rover modellerinden beklentileri konusunda çok açıklar. Büyük değişiklikler değil iyileştirmeler istiyorlar ve bu nedenle çalışmalarımızı amiral gemisi SUV modelimizi geliştirmeye odakladık. Neredeyse 50 yılın ardından dördüncü nesil Range Rover şu ana kadar sunduğumuz en iyi versiyon ve bu orijinal lüks SUV dünyanın dört bir yanındaki titiz müşterilerin tercihi olmaya devam ediyor.


GERRY MCGOVERN
LAND ROVER BAŞ TASARIM SORUMLUSU

İç tasarımın şık havası, Land Rover tarafından günümüze kadar tasarlanan en gelişmiş haber/eğlence sisteminin kusursuz entegrasyonu ile destekleniyor.



“Blade” kod adlı Touch Pro Duo, birbirleriyle mükemmel uyum içinde çalışan 10 inçlik iki adet yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekranı merkez konsolda bir araya getiriyor. Benzersiz fonksiyonları oldukça sezgisel bir ekran düzeniyle birleştiren sistem, bilgilerin kaydırma hareketi ile bir ekrandan diğerine aktarılmasına olanak tanıyor.



Land Rover’ın geleneksel içten yanmalı motorlardan otonom, bağlantılı ve elektrikli araçlara geçiş serüveni geçtiğimiz hafta gerçekleştirilen yeni Range Rover Sport plug-in hybrid elektrikli model (PHEV) lansmanın ardından hız kesmeden devam ediyor.



640 Nm değerindeki etkileyici bir tork çıkışı ile yeni güç aktarım elemanları dinamik performansı Range Rover’ın geleneksel kapasitesi, konforu ve zarafeti ile birleştiriyor.


Range Rover P400e, elektrikli güç aktarım elemanları sayesinde NEDC ortalama test döngüsüne göre yalnızca 64 g/km emisyon yayıyor ve Ingenium benzinli motor çalışmadığında tamamen elektrikli modda 51 km’ye varan bir menzil sunuyor. Land Rover’ın amiral gemisi SUV modelini tercih eden müşteriler ilk kez sıfır emisyonla sürüşün keyfini çıkarıyor.


Range Rover

Mutlak off-road performansı ve fısıltı kadar sessiz bir sürüş deneyimi sunan P400e, hava kalitesi kısıtlamalarına ve trafik sıkışıklığı ücretine tabi olan bölgelere de giriş imkanı sağlıyor.


Yeni PHEV modelini tercih eden sürücüler iki sürüş modu arasında seçim yapabiliyor:


1. Paralel Hybrid modu (varsayılan sürüş modu) – Benzinli ve elektrikli kullanımı kombine eder. Sürücü, iki şarj yönetimi fonksiyonundan birini kullanarak batarya şarjını veya yakıt ekonomisini optimize edebilir:



    > SAVE fonksiyonu – Batarya şarjının önceden seçilen seviyenin altına düşmesini önler



    > Öngörülü Enerji Optimizasyonu (PEO) fonksiyonu – Aracın navigasyon sistemine varış noktası girilerek devreye alınan bu özellik, yakıt ekonomisini maksimum seviyeye çıkarmak üzere seçilen güzergah için yerleşik GPS’ten alınan rakım verilerini kullanarak elektrikli motor ve benzinli motor arasında akıllıca geçiş yapar


2. EV (Elektrikli Araç) modu – Aracın bataryada depolanan enerjiyi kullanarak yalnızca elektrikli motor ile çalışmasını sağlar; sessiz ve emisyonsuz yolculuklar için ideal bir seçimdir


Güç aktarım elemanlarının hassasiyeti ve kontrolü, her koşulda ve tüm arazi yüzeylerinde sakin bir sürüş sağlar. Land Rover’ın Terrain Response 2 teknolojisi, creep hızı olmayan ve sıfır dev/dk’dan itibaren dört tekerleğe maksimum tork aktarabilen elektrikli motorun sağladığı torku akıllı ve hassas bir şekilde dağıtan benzersiz bir kalibrasyona sahiptir. Bu kalibrasyon, düşük hızla gerçekleştirilen off-road manevralar sırasında daha yüksek kontrol sağlayarak Range Rover’ın muhteşem kapasitesini açığa çıkarır.


Raneg Rover


Gelişmiş zarafet, lüks ve her türlü arazide kullanım imkanı sunan yeni Range Rover ile lüks SUV modelimizi yeni bir seviyeye taşıyoruz. Yeni PHEV sistemi hiçbir şekilde performanstan taviz anlamına gelmiyor; aksine, amiral gemisi SUV modelimizin geleneklerini günümüze uyarlayarak etkileyici bir performansı verimlilikle bir araya getiriyor.


NICK COLLINS

JAGUAR LAND ROVER ARAÇ SERİSİ DİREKTÖRÜ


13,1 kWsa kapasiteli yüksek gerimli lityum-iyon batarya, 32 amperlik özel bir Wallbox kurulumu ile evde hızlı şarj edildiğinde yalnızca 2 saat 45 dakikada tam şarja ulaşabiliyor. Batarya, standart olarak sunulan 10 amperlik ev tipi şarj kablosu kullanılarak 7 saat 30 dakika içinde tamamen şarj edilebiliyor. Range Rover’ın bataryası sekiz yıllık (100.000 mil) bir %70 şarj sağlığı garantisi ile korunuyor.



Range Rover’ın 2,0 litrelik Ingenium benzinli motoru uzunlamasına monte edilirken 85 kW kapasiteli elektrikli motor, 7 kW kapasiteli yerleşik şarj aygıtıyla beraber aracın merkezindeki sekiz ileri ZF otomatik şanzıman kutusunda yer alıyor. Şarj kablosunun erişim noktası aracın ön bölümünde bulunuyor, prizmatik hücreli lityum-iyon batarya ise arka bölümde bagaj zeminin altında konumlanıyor. P400e hem standart hem de uzun aks aralıklı gövde stilleri ile sunuluyor.


Range Rover

Daha fazla konfor ve pratik kullanım için yeni Range Rover’da bir dizi teknolojiye yer veriliyor:


> Harekete duyarlı güneşlik: El hareketlerini algılayan gelişmiş bir kontrol sistemi aracılığıyla açılan ve kapanan güneşlik. Güneşliği açmak için dikiz aynasının önünden geriye doğru yapılan bir kaydırma hareketi, kapatmak içinse ileriye doğru yapılan bir kaydırma hareketi yeterli oluyor.


> Kabin Hava İyonizasyonu: Yolcuların rahatlığı için nano boyuttaki yüklü su partiküllerini kullanarak havayı temizleyen ve arıtan bir sistem.


> Piksel lazer LED farlar: Daha parlak olmasına rağmen karşıdan gelen sürücülerin gözlerini kamaştırmamak için LED’lerin kesitlerini akıllı bir şekilde karartan gelişmiş bir teknoloji.


> Activity Key: Müşterilerin geleneksel anahtarlık taşımadan araçlarının kapılarını güvenli bir şekilde kilitlemelerine ve açmalarına olanak tanıyan bir sistem.


Range Rover’ın sunduğu özel lüks ve performans deneyimini en dinamik haliyle yaşamak isteyen müşteriler, günümüze kadar üretilen en güçlü Range Rover olan gelişmiş SVAutobiography Dynamic modelini tercih edebilir ve aracın 565 BG’ye (15 BG daha fazla) kadar kapasite sunan V8 süperşarjlı benzinli motoru sayesinde 0’dan 100 km/sa hıza yalnızca 5,4 saniyede ulaşmanın ayrıcalığını yaşayabilir. Ayrıca, çarpıcı tasarım revizyonları arasında yer alan krom eklentilere sahip özel Graphite Atlas ızgara tasarımının ve entegre metal egzoz çıkışı kaplamalarıyla revize edilmiş arka tamponun keyfini çıkarabilir.



BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

MODERN KLASİK

MODERN KLASİK

Land Rover, Range Rover Velar'ı tanıtarak 1970 yılına ait ilk Range Rover'a saygısını sunuyor. İlk modeller yeniden hayata döndürülerek kendi sınıfının standartlarını belirleyen bir aracın hikayesinde yeni bir sayfa açılıyor.