Range Rover Classic bir tepede park halinde

RANGE ROVER CLASSIC

Tamamen yeni ve benzersiz bir sürüş deneyimi sunma tutkusuyla doğan ikonik Range Rover, her zeminde üstün performansı ve zarif tasarımıyla fark yaratıyor.

HER TÜRLÜ AMACA UYGUN BİR ARAÇ

Rover marka bir sedanın sunduğu konfor ve yol tutuşunu, Land Rover’ın off-road yetenekleriyle birleştirme vizyonuyla doğan Range Rover, Haziran 1970’te “Her Amaca Uygun Araç” sloganıyla otomotiv dünyasında çığır açtı.

BİR İKONUN EVRİMİ

İLK NESİL

Yeni Range Rover, hafif alüminyum V8 motor, sürekli dört tekerlekten çekiş sistemi ve çok yönlü disk frenlerle 17 Haziran’da tanıtıldı.
İLK NESİL

İKİNCİ NESİL

Range Rover (P38A), uzun aks aralığı, yenilikçi yarı monokok gövdesi ve gelişmiş elektronik havalı süspansiyon sistemiyle tanıtıldı. Bu tasarım, hem konforu hem de performansı bir araya getirerek sınıfında fark yaratmayı amaçladı.
İKİNCİ NESİL

ÜÇÜNCÜ NESİL

Bağımsız havalı süspansiyon sistemiyle donatılan Range Rover (L322), tanıtıldı. Araç, RAF Kinloss, Skibo ve Novar Estate’te yapılan gösterim sürüşlerinde sergilendi.
ÜÇÜNCÜ NESİL

YARIM MİLYONA ULAŞAN BİR AİLE

İngiltere'deki Solihull üretim tesisinde 500.000'inci Range Rover üretildi.
YARIM MİLYONA ULAŞAN BİR AİLE

RANGE ROVER SPORT

Yeni 4,4 litre V8 ve 4,2 litre V8 süperşarjlı benzinli motor seçenekleriyle ikinci nesil Range Rover Sport tanıtıldı. 
RANGE ROVER SPORT

DÖRDÜNCÜ NESİL

Dünyanın ilk alüminyum SUV'u, 6 Eylül’de Londra Kraliyet Bale Okulu’nda tanıtıldı.
DÖRDÜNCÜ NESİL

HEAVEN’S GATE’İN ZİRVESİNDE

Range Rover Sport Plug-in Hybrid, Çin’deki Heaven’s Gate’e çıkan 45 derecelik 999 basamağı tırmanan ilk araç oldu.
HEAVEN’S GATE’İN ZİRVESİNDE

SUDA ENGEL TANIMAYAN TIRMANIŞ

Range Rover Sport, İzlanda’daki Kárahnjúkar Barajı’nda gerçekleştirdiği zorlu bir görevde, barajın suyla kaplı savaklarını tırmanarak bir dünya ilki daha başardı.
SUDA ENGEL TANIMAYAN TIRMANIŞ

YENİ BİR DÖNEMİN BAŞLANGICI

Elektrikli bir geleceğe dair vizyonumuz gerçeğe dönüşüyor.
YENİ BİR DÖNEMİN BAŞLANGICI

KEŞİF TUTKUSU

DARIEN GAP GEÇİŞİ

DARIEN GAP GEÇİŞİ

1972 yılında Range Rover, Güney Amerika'da bulunan tehlikeli Darien Gap geçişini de içeren ve İngiliz Ordusu tarafından gerçekleştirilen 29.000km’lik Trans-Amerika yolculuğunu tamamlayan ilk araç oldu.

YENİLİKÇİ MİRAS VE TEKNOLOJİK İNOVASYONUN İZİNDE

TEKNOLOJİDE ÖNCÜ

Range Rover, pazara sunulduğu andan itibaren kalıcı dört tekerlekten çekiş özelliğiyle ilk SUV olarak gelenekleri yıkarak benzersiz bir konum elde etti. Yenilikçi yaklaşımı, her geçen yıl daha da güçlendi.


1989 yılında, Range Rover dünyada Antiblokaj Fren Sistemi (ABS) sunulan ilk 4x4 araç olarak öne çıktı. 1992'de ise, elektronik çekiş kontrolü ve otomatik elektronik havalı süspansiyon sistemiyle donatılan ilk 4x4 araç olarak bir başka ilke imza attı.

<strong>TEKNOLOJİDE ÖNCÜ</strong>
“Range Rover günümüzde de modernliğin simgesi olmaya devam ediyor ve biz de onun kendine özgü siluetini ve benzersiz tasarımını geliştirmeyi sürdürüyoruz.”
Gerry McGovern
JLR Baş Kreatif Sorumlusu

İLGİ ODAĞI

Range Rover, en zorlu koşullarda gösterdiği üstün performansın yanı sıra, sahne ışıkları altında da aynı özgüvenle, doğal bir zarafetle varlığını hissettiriyor.