SINIRLARI ZORLAYAN İNOVASYON

SINIRLARI ZORLAYAN İNOVASYON

Çok daha olağanüstü bir yaşam için.
Her zaman sıradışı olanı arama yolculuğumuzda Range Rover Sport SV sınırları zorlayan inovasyonun yeni ve heyecan verici bir ifadesi oldu.

RANGE ROVER'IN EN DİNAMİK SÜSPANSİYON SİSTEMİ

SV performansınıza daha fazla hakim olun.

Geleneksel denge çubuklarının yerini gelişmiş hidrolik devreye bıraktığı 6D Dynamics süspansiyon sistemi devrilmeye karşı olağanüstü düzeyde destek sunarken, hızlanma ve fren sırasında aracın öne doğru yatışını önemli oranda azaltır. Aslında dünyada ilk olan bu sistem devrilme eğilimini o kadar etkili bir şekilde kontrol eder ki araçta takılı, her mevsime uygun lastikler üzerinde 1,1g yanal hızlanma mevcuttur.

Böylece tüm zamanların en cazip Range Rover Sport aracı elde edilmiştir.

6D Dinamik süspansiyon geleneksel devrilmeyi önleyici sistemlere göre 8 kg ağırlık tasarrufu sağlamasının yanı sıra farklı sürüş tarzlarına akıllı şekilde yanıt vererek mevcut ortamınızı yansıtan kullanım karakteri sunar.

6D Dinamik süspansiyon geleneksel devrilmeyi önleyici sistemlere göre 8 kg ağırlık tasarrufu sağlamasının yanı sıra farklı sürüş tarzlarına akıllı şekilde yanıt vererek mevcut ortamınızı yansıtan kullanım karakteri sunar.

Yeni SV modu dinamik sürüşe yönelik olarak yuvarlanma sertliği, eğim sertliği, amortisörlü sıkıştırma ve geri sekmeye yönelik benzersiz kalibrasyonun yanı sıra aracın 15 mm daha alçaltılmasını içerir.

Aracın daha düz durması ve ağırlığın daha eşit dağıtılması sayesinde arka bölüme daha fazla fren gücü yönlendirilerek fren performansı daha da iyileştirilir.

Böylece bir spor otomobilden beklenen azaltılmış yuvarlanma ve sertlikle birlikte bir Range Rover'dan bekleyeceğiniz üstün sürüş konforu ve yeteneği elde edilir.

İLK 23 İNÇ KARBON JANT

Anlamlı ağırlık tasarrufu, kuvvet ve sertlik. Sürüş dinamiklerinin sınırlarını zorlayan niteliklerin tümü SV 23 inç karbon jantta mevcuttur. Üç yıl süren zorlu geliştirme ve testlerle yaratılan jantlar her zaman sıradışı olanı elde etme azmini yansıtır.

Karbon fiber örgülerin titizlikle katmanlar halinde döşenmesiyle mümkün olan yenilikçi beş kollu tasarıma sahip jant seti, eşdeğer dövme alüminyum jantlara göre 21 kg ağırlık tasarrufu sağlar. Bu daha seri hızlanma ve hız kesme, daha fazla çeviklik ve iyileştirilmiş yakıt ekonomisine eşittir.

Karbon fiber örgülerin titizlikle katmanlar halinde döşenmesiyle mümkün olan yenilikçi beş kollu tasarıma sahip jant seti, eşdeğer dövme alüminyum jantlara göre 21 kg ağırlık tasarrufu sağlar. Bu daha seri hızlanma ve hız kesme, daha fazla çeviklik ve iyileştirilmiş yakıt ekonomisine eşittir.


Yenilikçi karbon kompozit yapının ve kalıp işleminin sunduğu üst düzey güç ve sertlik aynı zamanda daha üstün direksiyon dengesi anlamına gelir. Sürüş dinamiklerinin sınırlarını zorlayan bu jant sürücünün yolda ve arazide aldığı keyfi de artırır.


Aracınızın gövde rengiyle uyumlu kaplamayla birlikte görünür şekilde parlak ve yarı parlak renk seçenekleri mevcuttur.

ÜST DÜZEY LASTİK KONTROLÜ

Range Rover Sport SV ek çekiş ve kontrol sunmak amacıyla önde 285 mm ve arkada 305 mm olmak üzere farklı jant düzenine sahip ilk Range Rover'dır.

Range Rover Sport SV ek çekiş ve kontrol sunmak amacıyla önde 285 mm ve arkada 305 mm olmak üzere farklı jant düzenine sahip ilk Range Rover'dır.

KARBON SERAMİK FRENLER.
RANGE ROVER'DA BİR İLK.

Range Rover Sport SV, rakipsiz bir durdurma performansına yönelik olarak fren teknolojisinde dünya lideri Brembo ile birlikte geliştirilen benzersiz Entegre Güç Takviyesi (IPB) fren sistemini içerir.


Yüksek sıcaklıklara karşı daha fazla dayanıklılık ve rakipsiz basınç dağılımıyla tasarlanan bu performans fren sistemi olağanüstü bir güç, zayıflama direnci ve düşük yıpranma sunar. Bir Range Rover'daki en tepkisel pedal hissini sunmak üzere SV ekibi tarafından kalibre edilmiştir.

KARBON SERAMİK FRENLER. RANGE ROVER'DA BİR İLK.

440 mm diskler Formula 1 teknolojisi uygulamasıyla elde edilen bilgiyle bir seri üretim araca takılan en büyük disklerdir.


Her frende bulunan yüksek mekanik güç ve sağlamlığı garantileyen, hafif seramik malzeme karbon fiberle takviye edilir ve diskin iki yüzeyinde de ek seramik sürtünme tabakası içerir. Askılanmamış ağırlık dört köşenin her birinde 34 kg'lık önemli bir seviyede azaltılır.

Heyecanlı pist turlarının ardından biriken yoğun ısıyla ve standart AMS (Otomotiv Sporları)

Heyecanlı pist turlarının ardından biriken yoğun ısıyla ve standart AMS (Otomotiv Sporları) gerekliliklerine göre iki kat fazla gerçekleştirilen testlerle bile benzersiz sekiz pistonlu çapraz düzen, birçok spor otomobili geride bırakarak balata basıncı sirkülasyonunu ve yıpranma direncini iyileştirir.

Yüzeyde bir dizi özel SV renk seçenekleriyle kaliperler gövde rengiyle kusursuz bir uyum sağlar. Bu aynı zamanda hissettirdiği kadar dinamik bir sistemdir.

ŞİMDİYE KADAR ÜRETİLEN EN GÜÇLÜ RANGE ROVER.

Özel SV performansını deneyimleyin.


Range Rover Sport SV'ye özel 4,4 litre V8 MHEV benzinli motor kalp atışlarını hızlandıran 635BG güç, 800Nm tork sunarken 0'dan 60 mil/sa hıza 3,6 saniyede* ulaşır.

ŞİMDİYE KADAR ÜRETİLEN EN GÜÇLÜ RANGE ROVER.

Tepkisel güç ve devir aralığı boyunca takviyeye yönelik olarak paralel twin-scroll turboşarjlarla desteklenen Range Rover Sport SV, önceki V8 Range Rover'a kıyasla daha fazla iyileştirilmiş kullanılabilirlik, en üst düzeyde güç ve verimliliği mümkün kılar.

Her silindir tipik çelik gömleklerin yerini alan son derece ince bir katman halinde püskürtülmüş metal malzeme içeren püskürtmeyle kaplanmış silindir gömleği teknolojisine sahiptir. Bu teknoloji ağırlığı ve sürtünmeyi azaltırken ısı aktarımını ve termal verimliliği artırır. Valvetronic değişken hava girişi ve çift VANOS supap tahrik sistemi en iyi yanma performansı için eksantriğin çalışmasını iyileştirir.

MHEV sistemi Dinamik Kalkış Modunda aracın en iyi tepkisel hızlanmayı sağlamasına yardımcı olmak üzere elektronik destekle performansı artırır.

Akustik açıdan Range Rover SV’nin sesi sürüşü kadar iyidir. Aktif egzoz sistemi gaz kelebeği açıklığının daha az olduğu durumlarda daha amaca yönelik, ayarlanmış bir darbe için iki aşamalı elektronik olarak kontrol edilen supaplar içerir.

SV Modu etkinleştirildiğinde motor düzeni daha performans odaklı bir ayara geçerek egzoz valflerinin açılmasına ve daha sık açık kalmasına izin verir. Artırılmış motor devri ve daha fazla, daha uzun süreli hava akışıyla SV'nin sert, keskin kenarlı karakteri etkileyici bir sesle titreşir.

SV Modu etkinleştirildiğinde motor düzeni daha performans odaklı bir ayara geçerek egzoz valflerinin açılmasına ve daha sık açık kalmasına izin verir.

KAPSAYICI ÜST DÜZEY SES DENEYİMİ

Müziğin akışını fiziksel olarak hissedin. Geleneksel hoparlörlerden çok daha geniş aralıkta ve hassas SUBPAC™ teknolojisiyle güçlendirilen SV Body and Soul ön koltuklar sesi derinden içine alan ve nüans oluşturan fiziksel basa dönüştürür.

KAPSAYICI ÜST DÜZEY SES DENEYİMİ

Tüm dünyada profesyonel müzik prodüktörleri ve ses tasarımcıları tarafından kullanılan SUBPAC™ titreşim uyarım teknolojisi Yapay Zeka ile iyileştirilmiş yazılımı iki dokunsal amplifikatör ve dört yerleşik dönüştürücü ile bir araya getirir.

Aracın 29 hoparlörlü Meridian Signature Ses Sistemini zenginleştirir. Otomotiv ses sistemlerinde tam anlamıyla bir devrim ve müzik deneyiminizde köklü bir değişiklik.

Biyometrik testler "sakinleştirici" ve "canlandırıcı" arasında değişen altı moduyla Body and Soul koltukların stresi azaltma ve konsantrasyonu artırma dahil olmak üzere yolcular için ölçülebilir avantajlar sağladığını gösterdi.

Sezgisel güvenlik uyarılarıyla desteklenen SV Body and Soul koltuk en kapsayıcı, kişisel medya deneyimini her yolculuğa taşır.

KEŞFETMEYE DEVAM EDİN

YENİ RANGE ROVER SPORT SV

YENİ RANGE ROVER SPORT SV

Heyecan verici, dinamik, iddialı.
ÖZEL ARAÇ OPERASYONLARI

ÖZEL ARAÇ OPERASYONLARI

Rakipsiz lüks. Eşsiz performans.
RANGE ROVER SPORT MODELLERİ

RANGE ROVER SPORT MODELLERİ

En yeni koleksiyon.

*Kombine motor ve MHEV gücü, dinamik kalkış modu, karbon jantlar ve frenlerle maksimum 800 nm tork ve 0'dan 100 km hıza 3,6 saniyede hızlanma.