nrre
TEKNİK ÖZELLİKLER
MODEL SEÇİN
GÖVDE STİLİNİ SEÇİN
MOTORLARI SEÇİN
PERFORMANS
Maksimum hız km/sa
Hızlanma (saniye) 0-100 km/sa
YAKIT TÜKETİMİ
Ortalama litre/100km
Yakıt Deposu Kapasitesi (litre)
NEDC Eşdeğeri (NEDC2) CO2 Emisyonu - Ortalama (gr/km)

MOTOR
Kapasite (cc)
Güç (bg)
Tork (Nm)
Şanzıman
AĞIRLIKLAR (kg)
Ağırlık (kg)
Brüt araç ağırlığı
Her aks üzerindeki maksimum kütle (ön)
Her aks üzerindeki maksimum kütle (arka)
ÇEKME
Frensiz römork (kg)
Maksimum çekme (kg)
Maksimum bağlantı noktası/burun ağırlığı (kg)
Maksimum araç ve römork kombinasyonu/Brüt Katar Ağırlığı (kg)
TAVAN TAŞIMA
Maksimum tavan ağırlığı (Tavan Rayları dahil) (kg)
DÖNÜŞ ÇAPI
Kaldırımdan kaldırıma (m)
Duvardan duvara (m)
Kilitten kilide dönüş
YERDEN YÜKSEKLİK
Standart sürüş yüksekliği - Ön Aks (mm)
BOYUTLAR
Maksimum sudan geçme derinliği (mm)
Toplam uzunluk (mm)
Aks aralığı (mm)
Yükseklik (mm)
Ön tekerlek izi (mm)
Arka tekerlek izi (mm)
Genişlik (aynalar katlanmış) (mm)
Genişlik (aynalar açık) (mm)
YAKLAŞMA AÇISI – OFF-ROAD GEOMETRİSİ
Standart
Off-Road Geometrisi
RAMPA AÇISI - OFF-ROAD GEOMETRİSİ
Standart
Off-Road Geometrisi
ÇIKIŞ AÇISI - OFF-ROAD GEOMETRİSİ
Standart
Off-Road Geometrisi
YÜK ALANI KAPASİTESİ - ARKA KOLTUKLAR DİK
Yükseklik (mm)
Genişlik (mm)
Yük alanı hacmi (litre)
Bombeler arasındaki yük alanı genişliği (mm)
Zeminde uzunluk (mm)
YÜK ALANI KAPASİTESİ - ARKA KOLTUK ÖNDE
Yükseklik (mm)
Genişlik (mm)
Yük alanı hacmi (litre)
Bombeler arasındaki yük alanı genişliği (mm)
Zeminde uzunluk (mm)
STANDART SÜRÜŞ YÜKSEKLİĞİ
Tavan anteniyle (mm)
TAVAN BOŞLUĞU
Ön tavan boşluğu (mm)
Arka tavan boşluğu (mm)
Ön tavan boşluğu (panoramik tavanla) (mm)
Arka tavan boşluğu (panoramik tavanla) (mm)

With Large tank. 54 litres with Eco tank.
*
Includes a 75kg driver, full fluids and 90% fuel.
‡Includes full fluids and 90% fuel.
‡‡Dry: Volume as measured with VDA-compliant solid blocks (200mm x 50mm x 100mm). Wet: Volume as measured by simulating the loadspace filled with liquid.

[1]All figures are manufacturer’s targets and subject to final confirmation ahead of production. Note that CO2 and fuel economy figures can vary according to wheel fitment, and the lowest figures may not be achievable with the standard wheels.

Weights reflect vehicles to standard specifications. Optional extras increase weight.

‡ Verilen rakamlar, AB kanunlarına göre resmi üreticinin WLTP testlerinden hesaplanan NEDC2'dir. Sadece karşılaştırma amacıyla geçerlidir. Gerçek dünyadaki rakamlar farklı olabilir. CO2 ve yakıt tüketimi değerleri,kullanılan lastik türüne ve takılan ekstra aksesuarlara göre değişebilir.
WLTP, binek otomobiller için standart hale getirilmiş yakıt tüketimi ve CO2 rakamlarının hesaplanmasında kullanılan yeni resmi AB testidir. Yakıt, enerji tüketimi, menzil ve emisyonu ölçer. Gerçek kullanım koşullarına daha yakın rakamlar vermek üzere tasarlanmıştır. Otomobilleri opsiyonel donanımla, daha zorlu bir test prosedürü ve sürüş profiline göre test eder. Gösterilen TEL (Düşük Test Enerjisi) ve TEH (Yüksek Test Enerjisi) rakamları WLTP test ölçümleri dahilindeki aralıktır. TEL en düşük/en ekonomik rakamları ifade eder (en düşük seviye donanımla birlikte). TEH en yüksek/en az ekonomik olan rakamları ifade eder (en üst seviye donanımla birlikte). WLTP mevzuatına göre TEL ve TEH arasında 5g CO2 farkı bulunması gerekir, yalnızca TEH belirtilir.