SÖZLÜK LAND ROVER ARAÇLARININ GELİŞMİŞ TEKNOLOJİSİ, HAYATTAN DAHA FAZLA KEYİF ALMANIZI SAĞLAR

KABİLİYET

SELECT MODEL

KABİLİYET - KABİLİYET

TÜMÜNÜ AÇTÜMÜNÜ KAPAT
  • YOKUŞ KALKIŞ YARDIMI
    Yokuşta kalkış sırasında sürücüye yardımcı olmak üzere Yokuş Kalkış Yardımı fonksiyonu sürücünün ayağını fren pedalından gaz pedalına geçirdiği süre içerisinde yeterli fren kuvvetini korur. Bu durum aracın hareket etmesini önler ve sürücünün yükünü azaltır. Yokuş Kalkış Yardımı otomatik olarak devreye girer; seçilmesi gerekmez.
  • ALL TERRAIN PROGRESS CONTROL (ATPC)
    Son derece düşük hızlarda, 1,8km/sa ile 30km/sa arasında çalışan All Terrain Progress Control (ATPC), sürücünün zorlu koşullarda sabit bir hızda ilerlemesini sağlar; böylece sürücü direksiyona ve engelleri aşmaya konsantre olabilir. Aynı zamanda buz, kar veya ıslak çimen gibi düşük sürtünmeli yüzeylerde bile akıcı bir biçimde kalkış yapabilmenizi sağlar.
  • YOKUŞ İNİŞ KONTROLÜ (HDC)
    Land Rover’ın patentli Yokuş İniş Kontrolü (HDC) fonksiyonu tüm 4WD Land Rover araçlarımızda standart bir özelliktir. Sürücüyü zorlu eğimlerde kontrollü iniş özelliğiyle sabit bir hızı koruyarak ve her tekerleğe ayrı fren uygulayarak destekler. Sistem, aracı otomatik olarak yavaşlatmak için seçilen vites aralığına ve gaz pedalı konumuna göre hızı korur.
  • RÖMORK DENGE YARDIMI (TSA)
    Römork Denge Yardımı (TSA) dengesiz bir römork nedeniyle meydana gelebilecek rahatsızlıklara yönelik olarak aracın denge sensörlerini izler. Araç sistemi, tehlikeli ihtimali olan bir durumu düzeltmek üzere bağımsız fren uygular.
  • YOKUŞTA BIRAKMA KONTROLÜ (GRC)
    Yokuşta Bırakma Kontrolü (GRC), maksimum kontrol için bir eğimde kalkış yaparken frenleri kademeli olarak serbest bırakır. Bu sistem hem ileri hem de geri yönde çalışır.
  • YOKUŞTA HIZLANMA KONTROLÜ (GAC)
    Yokuşta Hızlanma Kontrolü (GAC), araç dik bir eğime girdiğinde fren sistemine baskı yaparak ani hızlanma hissini azaltmak üzere geliştirilmiştir. Araç sürücünün gitmek istediği yönde bir eğimden inerken, Yokuşta Hızlanma Kontrolü aracı kontrollü bir hıza yavaşlatır. Bu özellik inişi daha güvenilir hale getirmek üzere hız artması duygusunu azaltmaya yardımcı olur.
  • TERRAIN RESPONSE
    Terrain Response, mevcut herhangi bir durumda sürücü tarafından iletilen bilgilere dayanarak en ideal ayarları devreye sokmak üzere aracınızın ayarlarını düzenlemek için geliştirilmiş bir sistemdir. Her türlü zemin koşulunda sürüş özelliğini, konforu ve çekişi en üst seviyeye çıkarmak için aracın motor, şanzıman, diferansiyel ve şasi sistemlerini optimize eder. Yalnızca Genel Sürüş, Çimen/Mıcır/Kar, Çamur/Balçık ve Kum koşulları arasından size uygun olanı seçmeniz yeterlidir. Araç her zaman güvenilir ve garantili bir sürüş sunar.
  • TERRAIN RESPONSE 2
    Araçtaki birden fazla sensörü izleyen Terrain Response 2 fonksiyonu, mümkün olan en iyi süspansiyon, güç aktarma sistemi ve patinaj kontrol ayarlarını elde edebilmek için koşullara en uygun olacak şekilde çeşitli araç ayarlarını otomatik olarak uyarlar. Terrain Response 2 fonksiyonu, sürücünün yükünü azaltarak ve aracın arazi koşullarına en uygun ayara sahip olmasını sağlayarak orijinal Terrain Response sisteminden geliştirilmiştir. Arzu edilirse farklı bir araç ayarı seçmek de mümkündür.
  • DÖRT ÇEKER (4WD)
    Land Rover, en iyi kavramaya sahip tekerleklere mevcut olan en yüksek torku ileten tam zamanlı 4x4 sistemlerini kullanır. Land Rover 4x4 sistemleri her türlü yüzey veya koşulda, hem yolda hem de arazide ideal performansı sunar.
  • MERKEZİ eDIFF ÖZELLİKLİ, İKİ HIZLI DÜŞÜK ARALIKLI TRANSFER KUTUSU
    Sürekli dört çeker ve 50:50 tork bölünmesi özellikli iki hızlı transfer kutusu. Merkezi diferansiyelde yer alan elektronik kontrollü çok plakalı kavrama, torku ön ve arka akslar arasında dağıtır. Zorlu koşullarda iki aksa da maksimum yüzde 100 kuvvet aktarılabilir, elektronik çekiş kontrolü sistemi bu kapasiteye katkıda bulunur. Transfer kutusu, maksimum 60 km/sa hıza kadar hareket halinde değiştirme özelliğiyle düşük ve yüksek aralık arasında seçim yapabilme imkanı sunar. Düşük aralık oranı 2.93:1’dir. Bu oran, arazide kullanım veya ağır römorkları çekmek üzere son derece düşük hızlı bir vites sağlar.
  • MERKEZİ TORSEN DİFERANSİYELLİ TEK HIZLI TRANSFER KUTUSU
    Torsen merkezi diferansiyelli mekanik olarak kontrol edilebilir tek hızlı transfer kutusu. İki hızlı transfer kutusuna kıyasla 18 kg daha hafiftir. Tek hız özelliği yüzde 42/58 oranında ön/arka tork bölünmesiyle dinamik bir performans sunar, koşullar izin verdiği sürece yüzde 78/22 tork bölünmesi uygulanabilir.
  • SUDAN GEÇİŞ ALGILAMASI
    Wade Sensing™ özelliği, kapı aynalarındaki sensörlerden gelen bilgilerin aktarılması sayesinde dokunmatik ekran üzerinden suyun derinliği hakkında sürücüye bilgi verir ve derinlik arttıkça sesli sinyal de artar. Sürücü suyun mevcut derinliğinin yanı sıra aracın güvenli şekilde ne kadar derine ilerleyebileceğini de görür. Bu özellik, görüşün zayıf olduğu zamanlarda veya gece araç kullanırken yararlıdır. Range Rover Evoque Convertible modelinin derinlik algılama özelliğini ve daha fazlasını keşfedin.
  • DÜŞÜK ÇEKİŞLİ ÇALIŞTIRMA
    Düşük Çekişli Çalıştırma, ıslak çimen, buz veya kar gibi çekişin zayıf olduğu zeminlerde aracı otomatik olarak optimize eder. Aracın dokunmatik ekranından etkinleştirilen Düşük Çekişli Çalıştırma, gaz kelebeği düzenini motordan gelen gelişmiş tork tepkisine dönüştürür. Bu durum sürücünün mevcut kavramayı en üst seviyeye çıkartmasını sağlar ve tekerleklere hassas seviyede tork uygulayarak yüzeyin zarar görmesini engeller.

PERFORMANS

SELECT MODEL

PERFORMANS - PERFORMANS

TÜMÜNÜ AÇTÜMÜNÜ KAPAT
  • DİNAMİK STABİLİTE KONTROLÜ (DSC)
    Dinamik Stabilite Kontrolü (DSC), her zaman aracın tekerlek sensörlerini izler ve kavrama veya denge açısından bir eksiklik algıladığında sürücüye aracın hakimiyetini sağlama konusunda yardımcı olur. Dinamik Stabilite Kontrolü, tekerleklerin her birine veya tümüne fren kuvveti uygular ve güvenlik ve kontrolü en üst seviyeye çıkarmak üzere motor gücünü değiştirir.
  • DYNAMIC RESPONSE
    Dynamic Response, bozuk yollarda araç sürerken gövdenin savrulma miktarını izler. Bu özellik, aynı zamanda viraj dönerken gövdenin yatma miktarını önemli ölçüde azaltmak için de tasarlanmıştır. Dynamic Response aracın yol tutuşunu ve yolcuların konforunu etkiler. Sistem arazi koşullarını algılarsa kontrol modülü, arazi kapasitesini ve çekişi en üst düzeye çıkarmak üzere Lastikler ve Yüzey arasındaki temas alanını artırarak daha fazla tekerlek hareketine izin veren viraj demirinin etkisini uyarlar.
  • ADAPTIVE DYNAMICS
    Adaptive Dynamics sistemi, daha fazla kontrol ve dengeli, düz bir sürüş sağlayacak şekilde gövdenin yana yatmasını en aza indirmek için neredeyse anında tepki vererek aracın hareketini saniyede en az 500 kez izler. Adaptive Dynamics akıllı sensörler ve sürekli değişken süspansiyonlu amortisörlerin bir bileşimidir. Özellik, sürüş konforu ve denge kontrolünün ideal bir dengesini sunar. Sistem, aynı zamanda arazi koşullarını da algılar ve sönümlemeyi hassas bir sürüş deneyimi sunmak üzere optimize eder.
  • MAGNERIDE
    MagneRide™ sistemi, daha fazla kontrol sağlamak ve dengeli, düz bir sürüş sağlayacak şekilde gövde yana yatmasını en aza indirmek için neredeyse anında tepki vererek aracın hareketini saniyede en az 500 kez izler. MagneRide™ akıllı sensörler ve manyetik partiküller içeren sürekli değişken süspansiyon amortisörlerinin bir kombinasyonudur. Özellik, sürüş konforu ve denge kontrolünün ideal bir dengesini sunar. Sistem, aynı zamanda arazi koşullarını da algılar ve sönümlemeyi hassas bir sürüş deneyimi sunmak üzere optimize eder.
  • EFFICIENT DRIVELINE
    Akıllı bir sürekli dört çeker sistemi, her türlü yüzeyde olağanüstü performans ve çekiş sağlar, tork bölünmesini ön/arka arasında sürekli şekilde değiştirir. Sistem elektronik olarak kontrol edilir, patinaja ve sürücü taleplerine mekanik kaplinden daha hızlı yanıt verir. Bu durum, yolda daha fazla çeviklikle birlikte olağanüstü bir arazi özelliği sunar.
  • ACTIVE DRIVELINE
    Devrim niteliğindeki, isteğe bağlı aktarma organı teknolojisi Active Driveline, koşulların gerektirdiği şekilde iki ve dört çeker arasında akıllı geçiş sağlayarak, iki çekerin yakıt tasarruf özelliği ile dört çekerin her türlü araziye uyum özelliğini birleştirir. Dört çeker, hareketsiz halden itibaren yüksek oranda çekiş kuvveti sağlayacak şekilde sürekli devrede tutulur; ancak ekstra çekiş kuvveti gerekli olmadığında bir debriyaj, dört çeker donanımını tamamen devre dışı tutar. Sistemin bir patinaj veya daha dinamik bir sürüş stilini algılaması halinde, 350 milisaniye içinde dört çeker yeniden devreye alınır. Arka diferansiyelin iki yanında yer alan ve elektronik olarak kontrol edilen iki debriyaj, torku en yüksek kavramaya sahip tekerleğe yönlendirir. Bu durum yolda çevikliği artırırken kaygan koşullarda maksimum çekiş sağlamak için arka aks tamamen “kilitlenebilir”. Active Driveline’ın ikiden dört çekere geçişi kesintisiz olarak gerçekleşir ancak sürücüler dokunmatik ekrandaki özel 4x4i ekranından çalışmayı izleyebilirler.
  • AKTİF ARKA KİLİT DİFERANSİYELİ
    Aktif Arka Kilit diferansiyeli, araç ve arazi karakterini izleyerek, diferansiyele takılı, bilgisayar kontrollü bir aktüatör aracılığıyla sürekli olarak ayarlanabilir ve güç en yüksek kavramaya sahip olan tekerleklere yönlendirilir. Bu durum, arazide sınırlı patinaj özelliğii yolda ise yüksek bir viraj dönme dengesi sağlar.
  • TORQUE VECTORING (DİFERANSİYEL)
    Torque Vectoring sistemi, Dinamik Aktif Arka Kilit Diferansiyeli ile bir araya getirildiğinde en sert virajlarda bile hızlı tepki veren, kontrollü bir dönüş ve yol tutuşu sunar. Elektronik diferansiyel ve aracın fren sistemi, viraj dönerken motor torkunu sürekli olarak dört tekerlek arasında dengeler. Bu sistem aynı zamanda ilgili Terrain Response ayarlarını kullandığından arazi koşulları altında da aktiftir. Kum gibi koşullarda aracın içe doğru dönmesine yardımcı olarak, önden savrulmayı engellemek amacıyla çok etkili olabilir.
  • FRENLEME İLE TORQUE VECTORING
    Bu sistem viraj alınırken aracın çevikliğini ve dengesini artırır. Yolda veya arazideyken tutuşu ve direksiyon kontrolünü artırmak için tüm tekerlekler arasındaki tork dağılımını sürekli olarak izler ve dengeler. Ayrıca sistem iç arka tekerleğe daha fazla fren uygulayarak ve dış tekerleğe daha fazla tork aktararak dönüş oranını artırır, böylece önden savrulma etkisini azaltarak dengenin sağlanmasına yardımcı olur.
  • DİZEL EGZOZ SIVISI (DEF)
    AdBlue®, AUS 32 ve ARLA 32 olarak da bilinen DEF, toksik olmayan, renksiz, kokusuz ve yanmaz bir sıvıdır. Aracınızda yer alan özel bir depo içinde saklanan DEF, egzoz gazını temizlemek üzere egzoz sistemine enjekte edilir. AdBlue® hakkında daha fazla bilgi edinin.
  • ELEKTRİK DESTEKLİ DİREKSİYON (EPAS)
    Elektrikli Destekli Direksiyon (EPAS) olağanüstü bir tepki, kontrol ve anlık elektrikli takviye sunar. Talep üzerine etkinleşir; gücü gerekli olacağı zamana saklar ve aynı zamanda yakıttan da tasarruf edilmesini sağlar. Direksiyon desteği seviyesini ayarlamak üzere gelişmiş bilgisayar yönetimine izin veren EPAS, hızlı giderken hassas bir kontrol, yavaş hızla gerçekleştirilen manevralar sırasında da kapsamlı bir yardım sunar.
  • MOTOR ÇEKİŞ TORKU KONTROLÜ (EDC)
    EDC kaygan zeminlerde güçlü motor freni nedeniyle tekerleklerin kilitlenme olasılığını azaltır. Tahrik tekerleklerine iletilen torku uygun şekilde kısa süreyle artırır.
  • ECO MODU
    Bu standart özellik etkileştirildiğinde Otomatik Şanzıman, Active Driveline, ısıtma ve klima dahil olmak üzere en etkili araç ayarlarının önceliğini belirler ve yakıt tüketiminin ve CO2 emisyonunun azaltılmasına yardımcı olur. ECO verileri sürücüye Dokunmatik ekran üzerinden bilgi aktarır ve daha ekonomik sürüş alışkanlığının edinilmesine katkıda bulunur.
  • INGENIUM MOTORLAR
    Land Rover’ın son teknoloji ürünü dört silindirli Ingenium dizel motoru, etkileyici bir performans ve hassasiyet sunar. Tamamen alüminyumdan, hafif 2,0 litrelik, 16 valfli DOHC silindir kafasına sahip olmanın yanı sıra egzoz tarafında değişken kam mili zamanlayıcısı ve daha üst düzeyde hassasiyet için çift dengeleyici milleri içerir.

KONFOR VE KOLAYLIK

SELECT MODEL

KONFOR VE KOLAYLIK - KONFOR VE KOLAYLIK

TÜMÜNÜ AÇTÜMÜNÜ KAPAT
  • ELEKTRONİK HAVALI SÜSPANSİYON (EAS)
    Dört köşeden havalı süspansiyon, aracın artikülasyonunu optimize eder ve konfor, hassasiyet ve kapasiteyi ideal hale getiren sürüş yüksekliğini ayarlar. Havalı süspansiyon, hareketsiz durumdayken yolcuların araca binip inmesini kolaylaştıracak şekilde aracın yüksekliğini artırıp azaltarak çok yönlülüğü en üst seviyeye çıkarır. Bu, aynı zamanda araca bagajların veya benzeri öğelerin yüklenmesi açısından da kolaylık sağladığından kullanışlı bir özelliktir.
  • GENİŞLETİLMİŞ MOD
    Araç yere yakın olduğunu algılarsa, havalı süspansiyon sistemine ekstradan geçici bir yükseklik kazandırılır. Genişletilmiş mod, yerden yükseklik sağlamak üzere havalı süspansiyonu kaldırmak için otomatik olarak etkinleştirilir. Genişletilmiş Mod her zaman aktiftir; seçilmesi gerekmez.
    Yalnızca Elektronik Havalı Süspansiyon (EAS) ile birlikte sunulur.
  • HANDS FREE BAGAJ KAPAĞI
    Harekete Duyarlı Bagaj Kapağı, sürücünün araca veya anahtarlığa fiziksel olarak dokunmaya gerek kalmadan bagaj kapağını dışarıdan çalıştırabilmesini sağlar. Akıllı anahtar algılandığında, özellik aracın alt kısmında ayağın hareket ettirilmesiyle bagaj kapağının her iki yanında yer alan sensörler aracılığıyla çalışır.
  • HEAD UP DISPLAY
    Bu seçenek yol hızı, vites konumu ve navigasyon talimatları gibi temel araç verilerini, sürücünün gözlerini yoldan ayırmasına gerek bırakmadan ön cam üzerine yansıtır. Dünyada bir ilk olan bu sistem, üstün renk doygunluğu, parlaklık ve kontrast sunmak üzere holografi tekniklerini kullanır. Sürücü bu özelliği istediği gibi kapatıp açabilir.

SÜRÜCÜ DESTEKLERİ

SELECT MODEL

SÜRÜCÜ DESTEKLERİ - SÜRÜCÜ DESTEKLERİ

TÜMÜNÜ AÇTÜMÜNÜ KAPAT
  • TRAFİK İŞARETİ TANIMA
    Trafik İşareti Tanıma özelliği, kolayca görülebileceği gösterge grubunda belirli trafik işaretlerini göstererek veya takılı olduğunda Head-Up Display’in bir parçası olarak sizi yoldaki her durumdan haberdar eder. Sistem, ıslak yollarda hız düşürmeyi tavsiye eden işaretler gibi ekstra bilgi içeren trafik işaretlerini ve hız limiti işaretlerini (yolda üstte yer alan değişken hız işaretleri dahil) algılar.
  • KUYRUK ASİSTANI ÖZELLİKLİ
    Uyarlanabilir Hız Kontrolü öndeki araçla güvenli bir mesafeyi korumak için hızınızı otomatik olarak ayarlayan radar teknolojisini kullanır. Bu araç yavaşlarsa Land Rover’ınız güvenli mesafeyi korumak üzere hızını düşürür. Öndeki trafik açılır açılmaz aracınız önceden belirlenmiş hızla devam eder. Öndeki araç tamamen durursa, Kuyruk Asistanı fonksiyonu, aracınızı hafif bir şekilde durdurur. Trafik akmaya başladığında ise gaz pedalına dokunmanız yeterlidir; aracınız öndeki aracı izlemeye devam eder.
  • AKILLI HIZ SINIRLAYICI
    Akıllı Hız Sınırlayıcı, etkinleştirilmesi halinde aracınızın hızını buna uygun şekilde ayarlamak için Trafik İşareti Tanıma bilgisini kullanır.
  • ARKA PARK YARDIMI
    Arka Park Yardımı, dar alanlara geri manevrayla girişi daha kolay ve daha güvenli hale getirir. Geri vitesi seçtiğinizde, arka tamponda yer alan sensörler otomatik olarak tetiklenir. Aracınızı park ederken, Dokunmatik ekran ve sesli geri bildirim engellere ne kadar yakın olduğunuzu gösterir.
  • ÖN VE ARKA PARK YARDIMI
    Ön ve Arka Park Yardımı manevra yapmayı daha kolay ve daha güvenli hale getirir. Geri vitesi seçtiğinizde veya manuel olarak etkinleştirmeyi tercih ettiğinizde ön ve arka tamponda yer alan sensörler tetiklenir. Aracınızı park ederken, Dokunmatik ekran ve sesli geri bildirim engellere ne kadar yakın olduğunuzu gösterir.
  • 360° PARK YARDIMI
    360ᵒ Park Yardımı özelliği, dar yerlerde manevra yaparken tamamen güvende hissetmenizi sağlar. Aracın etrafında bulunan sensörler, geri vites seçildiğinde otomatik olarak tetiklenir veya aracın kuş bakışı görünümünü gösteren Dokunmatik ekrandaki bir grafik sayesinde manuel olarak etkinleştirilebilir. Aracınızı park ederken, Dokunmatik ekran ve sesli geri bildirim engellere ne kadar yakın olduğunuzu gösterir.
  • PARK ASİSTANI (PARALEL PARK VE PARK ÇIKIŞI)
    Park Asistanı sistemimiz, aracınızı uygun bir park boşluğuna yönlendirerek dar bir boşluğa paralel park etmeyi basitleştirir. Yalnızca uygun vitesi seçmeniz ve aracın hızını kontrol etmeniz yeterlidir. Park Asistanı park yerinden çıkarken size kılavuzluk eder ve araç park etme stresini ortadan kaldırır. Grafikler ve bildirimler, her iki manevra sırasında size kılavuzluk eder.
  • PARK ASİSTANI (PARALEL, DİKEY PARK VE PARK ÇIKIŞI)
    Park Asistanı sistemimiz, aracınızı uygun bir park boşluğuna yönlendirerek paralel ve dikey park etmeyi basitleştirir. Yalnızca uygun vitesi seçmeniz ve aracın hızını kontrol etmeniz yeterlidir. Park Asistanı park yerinden çıkarken size kılavuzluk eder ve araç park etme stresini ortadan kaldırır. Grafikler ve bildirimler manevralar sırasında size kılavuzluk eder.
  • GERİ TRAFİK ALGILAMA
    Özellikle park yerinden geri manevrayla çıkma sırasında kullanışlı bir özelliktir. Arka Trafik Algılama özelliği, sizi araçlara, yayalara veya aracınızın iki yanından yaklaşan diğer tehlikelere karşı uyarır. Sistem sizi hem sesli hem de görsel olarak uyarır; böylelikle görüşünüz engellense bile arkanızda ne olduğunu bilirsiniz.
  • ŞERİT TAKİP ASİSTANI
    Şerit İzleme Desteği uzun yolculukları daha güvenli hale getirir. Aracınızın istenmeden şerit dışına doğru kaydığını algılar ve hafifçe sizi şeridinize geri yönlendirir.
  • SÜRÜCÜ DURUMU İZLEME MONİTÖRÜ
    Sürücü Durumu Monitörü fonksiyonumuz, uykunuzun geldiğini veya yorulmaya başladığınızı anlayarak mola vermeniz gerektiğinde sizi önceden uyarır.
  • KÖR NOKTA MONİTÖRÜ
    Kör Nokta İzleme, sizi kör noktanıza giren veya hızla yaklaşan araçlar konusunda uyarır. Bir araç tespit edildiğinde, ilgili yan aynada küçük bir uyarı ışığı yanar. Engelin yönünü belirtmeniz halinde, uyarı ışığı potansiyel tehlikeyi vurgulamak üzere yanıp söner.
  • KÖR NOKTA ASİSTANI
    Kör Nokta İzleme ile birlikte çalışan Kör Nokta Yardımı çarpışmaları önlemeye yardımcı olur. Aracınız, şerit değiştirmeye başlarken kör noktanızın içinde bir başka araç olduğunu tespit ederse, Kör Nokta Yardımı hassas bir biçimde hesaplanmış bir direksiyon torku uygulayarak aracınızı yaklaşan araçtan güvenle uzaklaştırır.
  • ŞERİT TERK UYARI SİSTEMİ
    Şerit Terk Uyarı Sistemi, uzun yolculukları daha güvenli hale getirir. Aracınızın, istem dışı olarak, bulunduğu şeritten dışarı doğru sürüklendiğini algılar ve sizi görsel uyarılarla ve direksiyonu hafifçe titreterek uyarır.
  • OTONOM ACİL DURUM FRENLEMESİ
    Acil durumda fren yapmak gerektiğinde aracınız her zaman hazırdır. Bir çarpışma olasılığı algılanırsa, araç erkenden bir çarpışma uyarısı vererek size önlem alacak kadar süre tanır. Herhangi bir müdahalede bulunmamanız ve hala bir çarpışma bekleniyor olması halinde, olası darbenin şiddetini azaltmaya yardımcı olmak üzere Otonom Acil Durum Frenlemesi kendiliğinden fren uygular.
  • OTOMATİK UZUN FAR FONKSİYONU
    Bu sistem, iç dikiz aynasının önüne monte edilmiş bir sensörü kullanarak gerektiğinde kısa ve uzun huzmeli farlar arasına geçiş yapar.
  • ACİL FREN YARDIMI
    Frenlere hızlı şekilde basıldığında, sistem daha kısa durma mesafesi için fren kuvvetini maksimum seviyede takviye eder. Aynı zamanda beklenmedik durumlarda daha üst düzey direksiyon kontrolü sağlar.

EĞLENCE

SELECT MODEL

EĞLENCE - EĞLENCE

TÜMÜNÜ AÇTÜMÜNÜ KAPAT
  • INCONTROL
    InControl sizi aracınıza bağlayan kesintisiz ve güvenli bir şekilde dış dünyayla ilişki kurmanızı sağlayan hizmet ve uygulamalar grubudur. InControl, aracınızdan uzakta olduğunuzda da yanınızdadır ve Land Rover deneyiminin her zamankinden daha keyifli olmasını sağlar. InControl hakkında daha fazla bilgi edinin.
  • MERIDIAN DİJİTAL SURROUND SES SİSTEMİ
    Land Rover yüksek performanslı ses teknolojilerinde ve dijital ses işleme sistemlerinde dünya lideri olan Meridian ile işbirliği yaparak ileri bir ses sistemi geliştirdi. Opsiyonel 825W Meridian Dijital Surround Ses Sistemi, kabin içerisinde berrak tizler ve zengin, derin bir bas ses üreten, 16 hoparlör ve iki kanallı bir subwoofer içerir. Böylece müziğinizi tam istediğiniz şekilde dinleyebilirsiniz.

© Jaguar Land Rover 2017